February 13, 2010

rant #65: the one about the bears.

part 1, beratur beli makan.
me : lalala..beli ma-ka-nan..lalala *not outloud ofcourse*
adik comel : lalala..main lari lari..lalala
pakcik with rolex : lalala..i'm QUE CUTTING..lalala

part 2, adik comel langgar saya, saya langgar pwr depan.
me : ..
me : sorry..so..
pwr : HESH LANGGAR AKU PULAK, TAK RETI NAK SABAR SIKIT?!

part 3, the anger.
me : SABAR SABAR SABAR?! kau nak cakap dengan aku pasal sabar?! Lu potong que APA CITA HAH?!




Ok fine, part 3 never happen. more like,

me : (slightly open mouth, muka terkejut) Damn, i hope you die getting crushed by...URGH...10000 BBBBEARS. HUH. (dalam hati)


Tak reti menyumpah.
Pathetic.

-

But at last da at home now, happy betul.
And btw,

Mr Popi,
selamat 6 bulan :)
and selamat 21 tahun.

Watch things on VCRs, with me and talk about big love
I think we're superstars, you say you think we are the best thing


you are my bear,
143 babe :)




p/s : glee-ing :D

No comments: